Странице

10. 7. 2014.

Rukavina predstavljen u novom klubu

Reprezentativac Srbije Antonio Rukavina predstavljen je u Viljarealu. Ekipa iz Valensije će biti njegova druga ekipa u Primeri. Prethodno je za Valjadolid igrao dve godine.

- Bez obzira na to što sam iskusan fudbaler, osećam glad za pobedama od prvog dana. Ovo je najbolja opcija za mene posle odlaska iz Valjadolida. Mogu da doprinesem uspesima kluba u narednoj sezoni - rekao je Rukavina.

“Žuta podmornica“ je prošlu sezonu u Primeri završila na šestom mestu, pa je tako obezbedila učešće u Ligi Evrope naredne sezone.

- Sviđa mi se stil igre, Viljareal igra veoma ofanzivno, što je i moja karakteristika. Znam da sam defanzivac, ali uvek koristim priliku da odem u napad. Mogu da poboljšam svoje prodore i da isporučim mnogo asistencija napadačima. Bar se nadam tome - dodao je Rukavina.

U Viljarealu će se pridružiti zemljaku Aleksandru Pantiću, ali je nekadašnji igrač Zvezde poslat na pozajmicu u Betis, dok će se za mesto u prvom timu boriti sa Špancem Mariom Gasparom.

AUTOR: Neboša Lužaić

Нема коментара:

Постави коментар