Странице

7. 7. 2014.

Rozberg: Ubeđen sam da bi pobedio

Kvar na menjaču primorao je Rozberga da odustane na jučerašnjoj trci za "Veliku nagradu Britanije" i omogućio klupskom kolegi Luisu Hamiltonu da pobedom priđe na svega četiri poena razlike i tako još više zakuva stvari u šampionatu. 

- Veoma sam uveren da sam mogao da pobedim. Sve do tada kontrolisao sam trku. Teško je naći pozitivnu stranu iz ove situacije. Ipak na svoju domaću trku idem kao vodeći vozač u šampionatu. Moje odustajanje je proizvod tehničkog kvara i nadam se da ćemo ove probleme rešiti do naredne trke - rekao je Rozberg.

Na jučerašnjoj spektakularnoj trci za "VN Britanije" koja je vožena na legendarnoj stazi u Silverstonu pobedio je domaći vozač Luis Hamilton ispred finca Valterija Botasa u Vilijamsu i Red Bulovog australijanca Danijela Rikarda. Naredan trka će se voziti za "Veliku nagradu Nemačke".

AUTOR: Stefan Stanojev